Quelles sont les missions ?

As part of the Global Integrated Marketing Communication team, in the Marketing Transformation department, your support will be key to help us building our communication strategies and connecting our strong and purposeful brands with consumers across 30 countries.
Creating memorable & meaningful experience that can have a positive impact on people's life and on our business¿ is the moto of our team. One of the interests of this training is the diversity of the missions and environments you will discover:  multi-brands, multi-countries with strong contacts internally with different departments and externally with our partners and media owners.
MAIN DUTIES 

* Support of local and global marketing teams for multi-countries campaigns: from the creation of assets, media global guidelines to the good implementation locally
* Coordination of media and creative agencies: help the team to manage the strategic Bel partners, via a follow up of the on-going different topics, analyses of the documents and recommendations shared by our agencies, at a global and local level.
* Participation to the Marketing Group Transformation:

* Agencies: partners to manage (scope definition, ways of working, assessment etc.)
* Digital: help marketing teams to better understand digital platforms and boost social, search, influence e-retail strategies etc. and participate to key projects with digital media owners (Facebook, Google, Pinterest etc.)
* Competitive intelligence & Benchmarks: identify new trends, inspiring advertisers' new campaigns to nourish marketing teams




*  Media investments management: monitoring of the Group media budgets and of their efficiency around the world:

* Set up and monitor harmonized media & digital guidelines, global KPIs
* Challenge productivity objectives and analyse media audit reports


Lire la suite

Quel est le profil idéal ?

Vous pouvez postuler si :

* Vous êtes étudiant(e) en césure ou fin d'études
* Vous maîtrisez l'anglais
* Vous avez une convention de stage

Pourquoi les rejoindre ?

For All. For Good, notre signature d'entreprise, traduit l'engagement de Bel pour une alimentation plus saine et responsable pour tous. Cette mission mobilise chaque jour 12 000 collaborateurs dans plus de 30 pays pour construire un modèle d'entreprise responsable et rentable.Universelles et positives, nos marques
* La Vache qui rit, Kiri, Mini Babybel, Nurishh, Boursin et Pom'Potes - se réinventent constamment pour proposer à tous les consommateurs des produits de snacking laitier et fruitier sains et responsables.Vous souhaitez rejoindre une entreprise dotée de marques fortes, qui place le consommateur et la responsabilité au coeur de ses décisions ? Bel est fait pour vous !Vous êtes audacieux, pragmatique et déterminé ? Vous souhaitez contribuer à la transformation d'un groupe agroalimentaire international ? Alors venez mesurer l'impact de votre talent et de votre énergie sur la réalisation d'un projet d'entreprise ambitieux et durable!#IWorkForAllForGoodDans le cadre de sa politique sociale, le groupe Bel est ouvert à toutes les compétences et s'engage à mener une politique handicap volontaire et durable

 
Dépôt CV
Montrez vos talents, 15 000 recruteurs vous attendent

Je dépose mon CV dans la CV-thèque

Doc, Docx, rtf, pdf (3 Mo. max)

D'autres offres vous attendent sur Cadremploi
Continuez sur votre lancée ! Découvrez d'autres offres similaires à celle-ci
OU
Continuer ma recherche
Soyez le premier prévenu !

Recevez les offres similaires à cette annonce

En créant votre alerte, vous acceptez les conditions d'utilisation

Alerte active Vous recevrez par email les offres correspondant à la recherche

Gérer mes alertes